Sunday, November 29, 2009

Comeback?

Dette har vel vært til nå ny personlig rekord i hvor lenge jeg har borte fra bloggverden. Det er flere grunner av det. Noen ganger har en ikke lyst til å utlevere noe av seg selv. For meg var det blant annet slik. Det var nok med Facebook for å si det sånn. Og i tillegg til dette har bloggverden tatt ganske av da. Når jeg begynte å blogge var dette en ganske liten greie, men nå har det tatt helt av med sanger som heter "blogg",overskrifter i aviser osv. Nei det har blitt ganske mainstream. Mildt sagt. Jeg har ihvertfall ingenting å konkurrere med de som har sine egne personlilge stylister til å lage en fet header hvor man kan vise hele verden hvor digg man er. Eller de som også har egne folk som designer sidene for de.osv osv osv. Jeg kan ihvertfall se langt etter å tjene en eneste krone på det her.

Grunnen for at jeg begynte å blogge var at jeg skulle holde folk oppdatert om livet i Lillehammer. Hvis noen da hadde sagt til meg da at folk kommer til å tjene penger på det her. Nok til at de ikke trenger å jobbe. Ja, da hadde jeg ledd godt. Jeg husker at jeg også hadde en egen space side. Veldig søtt. Det var vel egentlig der jeg begynte å blogge. Jeg har ikke slettet den. Morsomt å se tilbake. Her et eks:

"Assa???
Jeg satt og leste gjennom de nyligste bloggene mine, og det var et ord som kom opp igjen om igjen og om igejn. Det var "assa" Herlighet. Må si jeg ble kvalm etterhvert. Før følte at jeg var en sånn berte.." Å helledussen!! Så kult assssa!!!!!!" Så fra nå av...hver gang dere sere ordet assa, så kan dere få en krone av meg. For så mange ganger jeg har skrevet det ordet, kan en janmmen meg blir rik av det.
Jo, mens jeg er her, så vil jeg bare si at jeg skal ikke være en rusa russer på temafesten, men en rytter. YIHAAA!!! Kristina har jo hjelm, chops(tror det heter det)og pisk.He He. Så detta kan bli interessant. Jeg skal hete Casandra, og hesten min heter Chanel. HA hA.
Oki. hadet da"

Eller hva sier dere? Er dette innlegget verdt en pakke i posten hvor jeg får en kul lipgloss?

4 comments:

Andy Iversen said...

Vælkommen tilbake æssssssssææææææ

Nasim said...

Woho!

Assa, jeg skjønner ikke hva du prater om...Du er jo velartikularisert (som i artikularasjon),assa...Så lenge du prater om sånt som jeg også kan følge med på. Sminke, gutter og hår. Det du er kjempe flink til.
PS: Chanel er favorittnavnet mitt.
:)

Marie said...

haha! mens www.marieamanda.com og www.voe.blogg.no tjener penger på bloggene sine, taper stine en krone for hver gang hun skriver "assa".

Godt å ha deg tilbake i bloggeverdenen, assa!

Mipp said...

woho.. velkommen tilbake!!! :O)