Monday, December 7, 2009

Bloggpost uten overskrift

Jammen så hyggelig med så god respons da. Kommentarene deres keeps me going people.
Nå er målet mitt å stjele Andys faste gjeng. Mohaha. Neida, jeg elsker Andys blogg. Og hvis jeg ikke hadde vært meg hadde jeg nok foretrukket å lese hans sin. So proud!
Ellers da liksom? Joa, har vært i Stockholm en tur i helgen sammen med Sara og besøkte krølltoppen Nasim. Kunne ha lagt ut bilder som beskrev turen våres. Men fyllerier gjorde til at kamerat ble glemt igjen i taxien. Ouch. Så vi har bestemt oss for å beskrive hvert av bildene istedenfor. Men kort oppsumert kan jeg nevne blant annet, rødvin på toget, film i senga, shopping, indisk mat, tequilla, skli på gelendre, posering, henging i gardiner, kakao med krem og kanellbolle, gamle stan, juleboder.
Kom tilbake i går kveld, også var det back to reality i dag med jobb og det hele. Men med ny energi. Fy fader som jeg fortjente en sånn helg! Tata!

1 comment:

Mipp said...

høres ut som en veldig fin tur :P
jeg var også i sverige for litt siden.. men det var bare for en dag.. eller noen timer da...